ENLISTA....

Namn: Jessica
Längd: 171cm
Skostorlek: 39
Vikt: Haha, in your dreams...
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blåa
Stjärntecken: Fisk

Jag föddes i ett rum på BB i Skövd  och bor nu i  en lägenhet  tillsammans med min underbara sambo
I framtiden vill jag bo  i ett hus
Jag jobbar med/pluggar/gör på dagarna  just nu ingenting
På fritiden brukar jag oftast umgås med älsklingen  men skulle även vilja Lära mig nya saker.
För att stilla mitt dåliga samvete så försöker jag äta nyttigare.
Jag har slutat  dricka coca cola  och börjat dricka smoothie istället    
Om tio år tror jag att jag
har gift mig, skaffat hus och familj.
Om jag vann fem miljoner skulle jag: betala nära och käras skulder, köpa en jänkare, hus och resa
Jag skulle vilja vara bäst i världen på: att tänka logiskt och smart.
Jag hade velat uppfinna: internet (snacka om miljonär)
Jag skulle vilja uppfinna: Något som alla bara "måste" ha... Så ajg kan bli rik! Mohahaha...
Ett pinsamt minne: Har förträngt alla sånna...
Jag blir lycklig av  människor och djur och arg av dumma människor
Jag samlar på: väldigt mycket, men mest goda minnen! :-)
Saker jag är stolt över: Mina fina smycken jag tillverkar, min sambo, mina vovvar, mitt liv!
Yrken jag kan tänka mig: designer, inredningsarkitekt, dekoratör.. mm
Personer jag inte klarar av: Hänsynslösa personer och folk som ljuger!  

Mina favoriter

Mat: Potatis, fläsk och löksås.
Glass: Pecannöt kola
Land: Sverige
Uttryck: môe, Kerstin, mm
Tv-serie: Nått med inredning!
Musik: Rock´n Roll, 50-60tal
Reklamfilm: usch vad hemskt
Affär: Hemma
Grogg: Tequila Rose
Bil: Dodge Custom Royal, cabrole -59a
Sport: Är till för amatörer!
Lögn: Vet inte 8hatar lögner och lögnare)
Film: Booddiamond, Beck, Wallander, sista natten med jänget, mm
Tidning: SLA
Plagg: jeans
Barnprogram: Ika i rutan... haha (med skelettet Åke) annars så är trasdockorna bra!
Djur: Hund!
Hemsida: www.piczo.com/JJDesign

Permalink Listor Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback