Bloggtävling

…♥  ° ¯– •Nu så kör vi en bloggtävling• –¯ ° ♥…

Länka min blogg, via er blogg eller facebooksida och ha chansen att vinna ett personligt namnhänge, med valfri text.




När du länkat min blogg sida så måste du lämna en kommentar till detta inlägget.
Glöm inte skriva i mail adressen så att jag kan kontakta dig om du vinner.

Tävlingen håller på till den 1 September, då drar jag en vinnare och publicerar det här på bloggsidan.

Permalink Bloggtävling Kommentarer (19) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

jätte kul med lite tävlingar, jag har nu länkat till din blogg på min FB sida :D är jag med o tävlar då?

Postat av: Anna-Karin Johansson

Lägger in detta i min blogg med länk,och hoppas på tur =)

Kram A-K

Postat av: Jessica

Japp, alla som kommenterar här är med och tävlar om ett personligt hänge med valfri text på!

Postat av: Jenny Alving

Hej!



Jag vill vara med och har givetvis länkat på FB ;-)

Postat av: Elin

Älskar såna smycken! Länkar på fb!

Postat av: carina

Å tävling är alltid kul sen är de alltid kul med smycken,när man kan bestämma vad de ska stå .

Postat av: Eva

Jag vill vinna JAG VILL VINNA ditt fina smycke!!!

Postat av: Gogg

Ja e mä da!

Postat av: Emma Persson

Jag länkar på fb, hoppas på vinst;p

Postat av: Pappa

Klart jag ska vinna ett smycke av dig för jag får ju alldig något annars ;) <3

Postat av: Monica

Vore så kul att vinna ett smycke av dig. Har aldrig tur i tävlingar annars.

Postat av: Denise Magnusson

Klart jag vill vara med på tävlingen. Jag länkade dig på min facebook =)

Postat av: Monica Åhman Mathiason

Alltid härligt med innovativa människor, och när det är vackra saker inblandat gör det ju inget...

Postat av: Anna

Klart jag är med och tävlar. Behöver ju en Algot =)

Postat av: Philippa

Vill vara med jag också... Länkar på FB :)

Postat av: Jenny, mamma till nellie ♥

Jag är med :) Hoppas på tur... älskar dina smycken =)

Länkat på bloggen =)

Postat av: hanna

Hej:-) länkat på min fb sida o håller mina tummar o tår för en vinst! Fin blogg! Hanna

Postat av: Matilda

Jag vill gärna vara med och tävla kram Matilda

Postat av: Jorun

Även jag hoppas på lite tur.Underbara smycken. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback